کاشت ابرو به چه کسانی توصیه می شود؟
نوشته شده توسط : نت ویر

از آنجاییکه ابرو و در نهایت پرپشت بودن آن  نقش مهمی در زیبایی ظاهری افراد ایفا می کند ،  جراحان زیبایی هستند . به دنبال روشهای جدید با بازدهی و رضایتمندی  بالاتر هستند البته در ارتباط با بازسازی ابروها مشکلاتی همواره وجود دارد .

با افزایش سن و در اثر تغییرات هورمونی بعضی از افراد ریزش ابرو را تجربه  می کنند . معمولا این روش برای افرادی که نوعی طاسی ابرو را تجربه می کنند و یا ابروهایشان به تدریج در حال نازک شدن است انجام میشود.

افرادی که چندین تاتوهای زیبایی را انجام داده اند به تدریج ابروهای اصلی شان نازک میشود و در نتیجه میتوانند کاندید کاشت ابرو باشند . البته لازم به ذکر است یک متخصص کاشت مو خوب با تشخیص الگوی درست رشد مو  در ابروها و جهت قرار گرفتن موها به اینکار مبادرت  می کند.

همه چیز درباره کاشت ابرو

معمولا افرادی که در اثر بیماری های خاصی دچار کم پشتی مو و یا ریزش میشوند از روشهای کاشت ابرو استفاده  می کنند . معمولا روشهایی همچون FUEمیتواند انتظارات واقع گرایانه افرادی که به دنبال ظاهری طبیعی هستند را  تامین  کند . آنچه در کاشت مو حائز اهمیت است این است که فرد پتانسیل خوبی برای کاشت داشته باشد و بتواند از موهای خود او برای اینکار استفاده  کرد به این ترتیب روند رشد ابرو طبیعی خواهد بود .

فرد باید صبور باشد تا نتیجه بهتری کسب کند . بر اساس شواهد موجود نتایج عمل کاشت ابرو با رضایتمندی ۹۰ درصدی روبرو بوده  است . نکته جالب توجه این است که روشهای جدید کاشت ابرو معمولا به عنوان راه حل دائمی برای ابروهای کم پشت محسوب میشوند و فرد پس از عمل ابروهایی با طاهر طبیعی خواهد داشت .

معمولا با استفاده  از موهای پشت سر این کار محقق خواهد شد .معمولا ۵۰  تا ۱۰۰ گرافت برای کاشت مناسب است ولی در نهایت با توجه به میزان مشکل بیمار ، روند کار پیش خواهد رفت . عوارض جانبی بسیار نادری ممکن است حادث شوند که معمولا رشد مو در جهت اشتباه از جمله این موارد است.

هزینه تقریبی کاشت مو

معیار ارزیابی هزینه به فاکتورهای متعددی بستگی دارد . برای مثال بر اساس تعداد گرافت ها  و یا میزان موهای کاشته شده هزینه ارزیابی میشود . لازم  به ذکر است این عمل باید توسط جراح زیبایی انجام شود که هزینه کار در کلینیک ارائه  میشود . هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف بسیار متفاوت  خواهد بود .





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 1287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: